miercuri, 13 februarie 2013

Leapşă #5 Horoscop

Leapşa este de la Myuuki, căreia îi mulţumesc că s-a gândit şi la mine! >:D<


Fecioară

Caracteristici
: Iata zodia care s-a nascut subalterna! Lucreaza de regula pentru altii si este considerata zodia ideala pentru functionari.
Dar atunci cand Fecioarele isi propun ceva, ajung sa straluceasca de-a dreptul. Sunt organizate si focusate in atingerea telurilor.
In primele 6 luni din 2013, vei avea multe sanse de a avansa in cariera. Iti vei asuma din ce in ce mai multe responsabilitati dar nimic nu e imposibil pentru Fecioara, mama organizarii!
Pe plan sentimental, va fi anul extremelor. Iti poti intalni marea dragoste. Ai grija insa pe cine crezi! In acest an, s-ar putea sa ai parte si de dezamagirea vietii tale.
Numere norocoase: 2,3, 5, 6, 7, 12
Sfat: Nu tot ce zboara se mananca!
Culoare benefica: Verde

Ce cred eu despre ce zic ei:
1. lucrez pentru alţii când consider că am de câştigat din asta. Nu sunt proasta nimănui o.O
2. când îmi pun ceva în minte, trebuie să reuşesc, pentru liniştea mea, cât şi a celorlalţi :))
3. Organizată, daaa! Mama organizării? :)) Să nu exagerăăm totuşi.
4. Marea dragoste? Pff, fuuuugi de-aci!:)) Nu am nevoie de aşa ceva... trebuie să-mi întreţin titlul de "forever alone", totuşi, nu? Dezamăgirea vieţii mele... sună macabru. Hm... o să mă închid într-un balon, să fiu izolată. Sunt şi precaută, nu numai organizată ;;)
5. De ce lipseşte 13 de acolo? Întotdeauna mi-a purtat noroc ^.^
6.  "Nu tot ce zboara se mananca!" O să ţin minte asta... ;;)
7. Adooooooooooooooooooooooooor verdele! :o3



O pasez lui  
Elenei
şi cui o mai vrea :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu