miercuri, 13 februarie 2013

"Şase lei şi treizeci de bănuţi" sau "Objection, Your Honor!"


Trec printr-o perioadă mai dificilă, total necaracteristică mie. Eu întotdeauna ţin să văd partea bună a lucrurilor, să nu-mi fac probleme de una singură cum îşi face maimuţa, doar că de data asta e altceva. Deşi sunt a 11-a încep să mă îndoiesc tot mai tare de ceea ce vreau în viaţă. Poate suna patetic, dar dacă m-ai întreba ce vreau să devin în viaţă, ţi-aş spune să te duci la plimbare şi să mă mai întrebi peste câteva zile (pff, cine m-ar mai întreba dacă m-aş purta aşa cu el?!).
Iniţial, am vrut la Academia de Poliţie, Criminalistică. Sau măcar să fac Dreptul în cadrul Academiei. Dar, cum bunicul meu a stat primii 2-3 ani în poliţie, mi s-a spus că e dresaj acolo (adică armată). Genul de antrenamente la care era supusă G.I. Jane, unde era înconjurată de porci (numiţi şi bărbaţi), dar în faţa cărora s-a impus. Oricât de dură, sadică, rea, jigodie, dură, băieţel, puternică, dură (din nou) sunt, nu cred că pot face faţă.
A urmat Facultatea de Drept (am lăsat poliţia de-o parte după ce m-am dus la un nenea poliţist şi l-am întrebat cam ce trebuie să fac ca să devin anchetator criminalist - la care, s-a scărpinat pe chelie şi mi-a zis că nu ştie... Imbeciil!). Economie şi română! Economie şi română! Economie şi română! Într-un cuvânt, greu. Până o să ajung eu unde vreau să ajung, o să albesc. Şi mi-e că după doi-trei ani o să mă las de învâţat legi etc.
Şi în fine, ieri mi-a venit ideea genială de a lua în calcul Facultatea de Istorie. Încă din clasa a 5-a am avut un profesor sever, şi de frică m-am pus cu burta pe carte. La liceu m-am dus la ştiinţe sociale unde am dat tot de el. Am învăţat atâta istorie că a început să-mi placă. Şi m-am gândit, şi aşa am învăţat ca o disperată atâţia ani istorie, de ce nu acolo? Pentru că e un salariu ce cacao, pentru că o să ai de-a face cu tâmpiţi mai departe, pentru că...etc.
În concluzie, o să mă angajez la Mega Image şi o să fiu casieră. Când era mică îmi doream să devin asta... cine ştie ce-mi rezervă viitorul? o.O


Cei nascuti pe 24 
Sunt empatici, intuitivi si grijulii. Li se potrivesc posturi precum cele de consilieri, terapeuti, psihologi sau, de ce nu, avocati. Cifra 24 le ofera si un simt al afacerilor bine dezvoltat, de care pot profita in cariera. 


 Abstract!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu