sâmbătă, 2 martie 2013

Vând/schimb cărţi

Lista este actualizată în fiecare lună.

Preţurile sunt negociabile pe cât se poate :) Toate cărţile sunt în stare foarte bună - le-am citit şi apoi le-am trântit pe raft, dar dacă vreţi, fac poze.







Razboiul Z de Max Brooks (Editura Trei, 2013) 28 lei

Mobilul de Stephen King (Editura Nemira, 2006) - 12 lei
Salem's Lot de Stephen King (Editura Nemira, 2007) - 15 lei
Povestea lui Lisey de Stephen King (Editura Nemira, 2007) - 15 lei
Cinci piste false de Dorothy L. Sayers (Editura Nemira, 2007) - 10 lei
Raţiuni criminale de Patricia Cornwell (Editura Nemira, 2007) - 8 lei
Gossip Girl. Ştiu că mă iubiţi. de Cecily von Ziegesar (Editura Nemira, 2005) - 5 lei

Tornadele Timpului  de Jeanette Winterson (Editura Rao, 2006) - 15 lei

Abel Sanchez  de Miguel de Unamuno (Editura All, 2012) - 10 lei

Nostradamus - Mistersul cadranelor pierdute de Mario Reading (Editura Litera, 2009) 10 lei

Obiecte ascuţite de Gillian Fynn (Editura Tritonic, 2008) - 10 lei
Cutia cu fantome de Joe Hill (Editura Tritonic, 2008) - 10 lei
Oraşul gravat de K. J. Bishop (Editura Tritonic, 2006) - 8 lei
 
Linii de falie de Nancy Huston (Editura Leda, 2009) - 15 lei
Un cuib de nobili de I.S. Turgheniev (Editura Leda, 2010) - 10 lei

Ramses - Un templu pentru veşnicie II  de Christian Jacq (Editura Allfa, 2004) - 5 lei

Specht şi fiul de Willem Jan Otten (Editura Humanitas, 2011) - 8 lei
 
Fructele pasiunii de Daniel Pennac (Editura Polirom, 2004) - 10 lei


Tara Duncan #1 de Sophie Audouin-Mamikonian (Editura Corint, 2007) - 20 lei
Rug şi flacără de Eugen Uricaru (Editura Lider, 2006) - 10 lei


Accept la schimb (aproape) orice :)
- de preferat:

carti in limba engleza
primul volum din Jocurile Foamei
Fericirea începe azi de Jamie McGuire 
Spulberă-mă de Tahera Mafi
Mare Tranquillitatis de Katja Millay



Pentru detalii sau poze, aici e mail-ul meu blood_ties13@yahoo.com sau lăsaţi comentariu la postare.

47 de comentarii:

  1. te intereseaza ceva de aici http://books-with-stories.blogspot.ro/p/carti-de-dat.html pt Salem's Lot de Stephen King

    RăspundețiȘtergere
  2. mai am mostenirea familiei van allen si mai am tot de la adev shining-king , la rascruce de vanturi si interviu cu un vampir . iti pon da mai multe de la adev pt ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, de la Adevarul ai avea...?
      35. Georges Simenon - Pisica
      98. Umberto Eco - Numele trandafirului
      47. Oscar Wilde - Portretul lui Dorian Gray
      52. F.S. Fitzgerald - Mrele Gatsby

      Sau, daca nu, poti sa imi dai, nu stiu, 12 lei pe ea :-? dar nu mai puţin, că eu am dat oricum mai mult pe ea cand am cumparat-o ;;)

      Ștergere
  3. Buna!Am si eu de dat:
    Iubitul virtual de Kate Brian
    Semnul de P.C. si Kristin Cast (ed. chiosc)
    Tradarea de P.C.si Kristin Cast (ed. chiosc)
    O noua senzatie in scoala de Melissa de la Cruz

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello! :)
      Pai, ai vrea ceva din lista de mai sus? Imi pare rau, dar nu ma prea omor dupa cartile astea fantasy, asa in general. Dar daca vrei ceva, negociem la pret ;;)

      Ștergere
  4. Nu stiu daca te-ar putea interesa pentru ca sunt fantasy, dar am de dat la schimb pentru Salem's Lot :
    Fabrica de talente de Alex Williams
    Skellig de David Almond
    Stingerea vol.7 din Vampiri din Morganville
    Adevar sau provocare vol.2 din Jocul minciuni
    Ofer Jurnalele Vampirilor: Vanatorii: Fantoma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, nu mă prea atrag titlurile tale :( Îmi pare sincer rău!

      Ștergere
    2. Pe mine m-ar interesa Adevar sau provocare...O mai ai disponibila?

      Ștergere
  5. Casa nopţii (Tradarea #2 editie de buzunar)
    The Ashleys (O noua senzatie in scoala #1
    Tunele 5
    Peter Pan in gradin Kensington
    Vampirii din Morganville (Casa de sticla partea 1 vol 1) editie buzunar
    Vampirii Sudului (vol 1-10 toate vol. sunt in editie de buzunar
    sper sa te intereseze ceva de la mine,pentru ca de la tine sunt multe :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păăi, ce te-ar interesa de la mine? Sincer, ce ai tu nu mă prea pasionează. Dar spune-mi totuşi şi mai vedem :D

      Ștergere
    2. of...acum vad ca nu mai ai carti de stephen king :( dar ma atrage cutia cu fantome si orasul gravat...:D

      Ștergere
    3. Okay :D Păi şi cum facem? Ai alte cărţi de dat sau preferi să le plăteşti? ăsta-i mail-ul meu: blood_ties13@yahoo.com Hai sa vorbim acolo, caci e mai comod :)

      Ștergere
    4. eu prefer un schimb......nu te intereseaza ceva din lista care ti-am dat-o :D ??

      Ștergere
    5. Eu te cred, cu totii preferam schimbul, insa chiar nu ma atrage nimi din lista de mai sus :( alceva nu ai? Ceva de la Editura epica, sau de la Trei?

      Ștergere
    6. am dar nu pot da...srry :(

      Ștergere
  6. E ok daca iti dau vol 5 din Academia Vampirilor (ed chiosc) pt Gossip Girl.Stiu ca ma iubiti si Salem's Lot?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope. :( Nu am ce să fac cu volumul 5 (nu-mi place seria). Îmi pare rău. Altceva nu ai?

      Ștergere
  7. Buna.Mai ai Gossip Girl-Ştiu că mă iubiţi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, o mai am :) daca vrei putem sa vorbim pe mail : blood_ties13@yahoo.com

      Ștergere
  8. ourbookpalace.wordpress.com/vanzareschimb-de-carti/ te intereseaza ceva?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Mai ai Gossip Girl. Ştiu că mă iubiţi ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!Am si eu cateva carti de dat.
    Carti de vanzare/schimb:
    1.Generala,vol.1:Cei mai naspa ani din viata mea-James Petterson-20 lei
    2.Ochi-de-pisica-Margaret Atwood-10 lei
    3.O credinta oarba in ingeri-R.J.Ellory-15 lei
    4.Prietena diavolului-Peter Robinson-15 lei
    5.Vapaia-Henri De Regnier-5 lei
    6.Primele 3 volume din Cronica ilustrata a omenirii-10 lei/volum
    Toate cartile sunt noi si necitite.
    Vreau la schimb:
    -orice volum din Gossip Girl
    -orice carte de la editura Epica cu exceptia E usor sa te iubesc
    -astept si alte propuneri
    Ma puteti contacta aici :shosetzua96@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! :) ai vrea ceva de la mine pentru ''prietena diavolului''? :3

    RăspundețiȘtergere
  12. Lista mea de schimb:
    a 16 a luna
    Moarta si inviata
    Si vreme e ca sa ucizi
    P.S Te iubesc
    Nono
    Gelozie
    Mostenirea familiei Van Alem
    Stingerea
    Obsesia
    Tentatia (amandoua in variata de librarie)
    Daca intereseaza pe cineva : butter.flyes@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Te intereseaza ceva din lista mea?

      Ștergere
    2. vorbim aici http://schimbdecartiro.blogspot.ro/2013/08/schimb-de-carti.html

      Ștergere
  13. Te intereseaza Oksa Pollock 1 sau Jocul Minciunii vol. 3 de Sara Shepard?
    sabrina8_dulcik@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei!am mai actualizat lista de carti.Ppoate te atrage ceva ;) http://imaginationfactoryy.wordpress.com/schimbvand/

    RăspundețiȘtergere
  15. Hey!! Te-ar interesa ceva de aici?

    -Un Lun Dun de China Miéville
    -Balul fetelor moarte – cartonata
    -Semne bune de Neil Gaiman – cartonata
    -Nicaieri de Neil Gaiman
    -Inelul regilor de Marco Buticchi
    -Cartea neagra a secretelor de F.G.Higgins – cartonata
    -Greselile Mirandei de Jill Mansell
    -Pentru ca-si permite de Bridie Clark
    -Nopti la circ de Angela Carter
    -Experimentul Angel Maximum Ride Vol. 1 – cartonata

    Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! M-ar interesa Inelul regilor. Ce ai vrea din lista mea?

      Ștergere
    2. Buna! Scuze ca raspund abia acum. M-ar interesa Razboiul Z de Max Brooks, dar mi se pare cam putin pentru tine, nu ai vrea si altceva pe langa Inelul regilor?

      Ștergere
    3. Doua de ale tale pt Razboiul Z? Okaay... Pai, atunci, Inelul regilor si Nicaieri de Neil Gaiman? Tu ai citit Nicaieri, e buna? :)

      Ștergere
    4. Da, ar fi perfect doua ale mele pentru Razboiul Z. Mie sincer mi-a placut Nicaieri, sunt o fana a lui Neil Gaiman, deci nu prea am lucruri rele de spus despre el sau cartile sale :)). Pe ce adresa de e-mail te-as putea contacta?

      Ștergere
  16. te-ar interesa vol 3 din cele 9 vieti ale lui chloe king?

    RăspundețiȘtergere
  17. Răspunsuri
    1. Casa nopţii (Tradarea #2) – 5 lei(editie de buzunar)

      Tunele 5-20 lei
      Peter Pan in gradin Kensington-2 lei

      Vampirii din Morganville (Casa de sticla partea 1 #1)-2 lei (editie de buzunar)

      Taras Bulba•Mantaua•Nasul•Vii de Nikolai Vasilievici Gogol-4 lei (editia adevarul)

      Vacanta mare de dragos nisioiu-7 lei

      O lume disparuta de arthur conan doyle (Biblioteca pentru toti copii)-5 lei

      Hronicul si cantecul varstelor de lucian blaga (biblioteca pentru toti copii)-8 lei

      Dansul iederii de ion v. stratescu-9 lei

      Vacanta cu lebada de Titel Constantinescu-8 lei

      Jurnalele vampirilor #3 editie de buzunar-5 lei

      Ștergere
  18. Mai ai tornadele timpului? Iti ofer o distopie in engleza Daynight

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, o mai am. Cine este autoarea? N-ar fi mai usor sa vorbim pe mail? buicamonica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. Bună! Ce ai de dat la schimb? Trimite-mi un email, te rog, este mai ușor să discutăm așa. blood_ties13@yahoo.com

      Ștergere